Shopping

Idag har det stått i stort sett bara shopping på schemat, väldigt spontant dessutom. När jag var på väg till gymmet i morses (äntligen!) så ringde mamma och undrade om jag skulle med henne och syrran runt och handla mat. Perfekt tyckte jag eftersom det alltid är lika jobbigt att släpa med sig kattsanden hem.

Medan jag väntade på att de skulle komma in till stan så fick jag gå en vända på stan efter gymmet. Blev en sväng in på Myrorna där jag köpte mig en bok med träningsprogram. En ring på H&M blev det också.  Tyvärr funkar det inte att ladda upp bilder, så det kommer senare.

Hela dagen försvann och nu är jag nyss hemkommen. Blir att slänga på en film och sätta sig i soffan och äta lite gott. Jobbar hela Midsommar så får fira lite grann idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0