Examen

Den här dagen kommer att bli ett minne för livet, det har jag bestämt! Idag tar jag nämligen examen från Handel och Service-utbildningen. Det har varit ett tufft år på många visoch jag hade aldrig klarat det utan alla underbara tjejer i klassen. Tack vara dem så har det även blivit ett bra år. Ska så klart bli tråkigt att skiljas från alla, men samtidigt så ska det bli skönt att äntligen vara ledig när jag är ledig. Inga mer läxor eller prov som hänger över en.

Dagen börjar med samling i skolan kl. 10.00 där det bjuds på smörgåstårta. Sedan hem för att fixa sig till kvällens avslutningsfest med klassen. Men först blir det förfest med Emmie och Sabina. Bort till vasaskolan för att möta upp klassen 17.40 för att ta oss till festen där det blir mat och dryck. Senare på kvällen så blir det bort till Husaren där det är allsång. Da Buzz är gästartist, bra tajming tycker jag. De är sjukt bra live!

Detta är bäddat för en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Matilda

låter som en härlig kväll :D

2011-06-17 @ 10:06:40
URL: http://twinurbot.blogg.se/
Postat av: sofia

Vad fin blogg:)



Kolla gärna in min blogg och kommentera så kommenterar jag tillbaka:) hihi



hoppas allt är bra och att du får en underbar dag och helg:)

2011-06-17 @ 14:36:00
URL: http://soffiia.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0