Avslutningsfest

Igår var sista dagen i skolan med avslutningsfest på kvällen. Var längesedan jag hade så kul!

På morgonen så bjöds det på smörgåstårta och så blev det så klart betygs- och intygsutdelning. Klassfoto passade vi på att ta också! Tyvärr regnade det så fick bli inomhus.


Alla goa tjejer och våra två lärare

Kvällen startade med förfest med Emmie och Sabina. Sedan vidare till avslutningsfesten med resten (nästan) av klassen. Det blev lite mat, mycket dryck och skratt.


Ann-Sofi, jag och Sofia


Sofia, Sabina och Emmie


Linda och jag


Wivvi, jag och Angelica


Sabina, jag och Emma


Stephanie, Angelica och jag


Jag, Sara, Bella, Linda och Emma

Senare på kvällen drog vi vidare till Husaren där det var Allsång med Da Buzz som gästartist. De var lika grymma nu som när jag såg dem för ett antal år sen. Det var fullt ös! Mer bilder från kvällen kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0