Summer rain

Kommit både regn och åska idag. Det behövdes! Men behöver komma mer åska, luften är så himla tryckande. Jag är rätt känslig för sådant, eller rättare sagt mitt huvud. Har gått omkring med huvudvärk hur länge som helst känns det som. Men känns ändå lite bättre efter dagens regn och åska.

Ikväll ska jag kolla på film. Scream 4 är tanken att jag ska se. visserligen sett den förut, men ville se den igen efter att ha sett de andra först. Har spenderat de senaste två dagarna med att kolla på de tre första. Ett litet Scream-maraton med andra ord!

Har ni sett den än? Ska ni se den?


Kommentarer
Postat av: idaskoglar

kolla min blogg!

2011-07-20 @ 14:11:27
URL: http://idaskoglars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0