♥ Söndag ♥

Det är trött här denna söndagmorgon. Jag fick tvinga mig själv upp ur sängen klockan tio, men trots det så har jag redan hunnit med en dammsugning. Det behövdes verkligen!

På schemat idag:

* Sätta upp gardiner i köket och i vardagsrummet
* Plocka undan det sista på soffbordet så att jag kan lägga på en duk
* Diska
* Ta fram mat och förbereda inför morgondagen
* Göra två skoluppgifter
* Städa badrummet



Jag har en hel del som ska göras idag som ni märker. Det behövs verkligen göras idag för första veckan på praktiken lär man ju vara rätt seg.

Självklart så kommer det även bloggas mer idag och jag kommer även att avslöja projektet.

Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: vad duktig du är och gör en massa saker :) jag har som sagt tvättstugan idag kl.16. ska bädda rent i sängen och dammsuga innan dess eller under tiden. tänker jag efter har jag säkert en himla massa mer saker att göra, men vi får väl se hur mycket jag får gjort idag :p

2011-01-09 @ 13:44:48
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: haha det är det värsta. är precis samma sak här. man planerar allting i huvudet som man ska göra, vilken ordning man ska göra det i och hur det ska gå till. men att väl komma igång och börja det är lika svårt varje gång.... underligt :p

2011-01-09 @ 14:23:11
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: P625

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-05-02 @ 12:00:57
URL: http://p625.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0