♥ Nytt år ♥

2010 har varit ett ganska händelselöst år för min del, i alla fall som jag minns det och minnet är inte det bästa alla gånger.

§ Började Handel och Service-utbildningen på komvux.
§ Sommarjobbade på en avdelning för äldre utvecklingsstörda.
§ Köpte mig en ny kamera och därmed föddes mitt fotarintresse igen.
§ Skrev klart min bok och skickade iväg den till tre olika förlag.
§ Började träna.

När jag ser listan så finns det helt klar saker som jag vill ska finnas med på listan när 2011 är slut. Kanske om man hoppas tillräckligt länge att det faktiskt slår in.



Jag tycker att ett nytt år även kan vara ny början i livet. En nystart helt enkelt! Jag har bestämt mig för att detta året ska gå i hälsans tecken. Jag vill helt enkelt inte gå upp ännu mer i vikt och fortsätta vara ohälsosam. Hälsan borde alla tänka på för det vi stoppar i oss påverkar oss även om vi inte själva märker det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0