♥ My kryptonite ♥

Det har varit lite dåligt med uppdateringen ett par dagar nu, men har inte mått så bra. Dels på grund av huvudvärken, men även för att jag varit rätt nere.

I onsdags, efter tre dagars konstant godissug, så gjorde jag det jag absolut inte skulle göra. Jag köpte godis. Jag kunde helt enkelt inte stå emot längre. Men jag kunde lätt ha köpt godis igen igår men jag stod emot. Det tycker jag var riktigt bra gjort ändå, för har man väl gett efter en gång så är det så lätt att göra det igen.

När jag mår dåligt så blir jag en aning självdestruktiv, där av att jag köpte godiset och åt det. Jag VILLE misslyckas. Det gäller att ändra det beteendet och det är inte det lättaste alla gånger.

Godis är helt klart mitt eget kryptonit...


Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

Hej, anmäl dig till dagens blogg :)

2011-01-21 @ 18:00:44
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0