♥ Morning ♥

Notera att jag inte skrev att det är en god morgon... Är väl inget fel på den här morgonen egentligen, förutom att jag inte sovit så jättebra. Har haft konstiga drömmar hela natten, som jag tyvärr inte minns nu. Vore rätt kul annars.

Vaknade runt halv åtta av att Akilles skottade och skottade och skottade i kattlådan. Misstänkte direkt att han kanske var dålig i magen och ja det var han, så det var duschen som gällde. Tyvärr var medicinen slut så får ta mig till apoteket sedan och handla hem det. Inte lätt när man har så känslig mage.

Idag kommer mamma och pappa hit en sväng. Jag ska få hjälp att komma till återvinningen, har massor som ska dit så kan inte ta mig dit med allt själv. Speciellt inte med två tunga kassar med reklam.

Kommentarer
Postat av: Michaela

det är du alltid ❤



Har du oxå haft en sån där underbar natt :P



Jag trampade i en stor pöl piss i natt när ja skulle släppa ut daisy :P

2011-01-08 @ 11:37:35
URL: http://michaelaweijnblad.blogg.se/
Postat av: Hanna

Fin blogg :)

2011-01-08 @ 17:27:49
URL: http://hannalagerkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0