♥ Årets första träning ♥

Var på gymmet idag för första gången i år. För första gången på cirka en månad, i och med att jag varit sjuk. 



OMG! Det var verkligen skitjobbigt! Helt otroligt hur snabbt man förlorar konditionen. Jag klarade inte ens hälften av den tiden jag brukar göra på crosstrainern. Men styrkan var i alla fall densamma som tur är. Alltid något!



2011 är året då jag ska bli hälsosam och fit. Jag vill verkligen bli av med de sista kilona så att jag ser ut som jag gjorde för 7 kg sedan. Varför gå omkring och bära på en massa onödiga extrakilon liksom?!



Beach 2011 here I come!


Kommentarer
Postat av: Matilda

beach 2011 it is !! :D

2011-01-04 @ 20:57:25
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: det har gått sådär för mig också. har varit lite mycket nu i dagarna som gjort att motivationen och inspirationen inte är där den borde vara. men det kommer !! :)

2011-01-04 @ 21:16:09
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0