♥ Abrupt awakening ♥

För en gångs skull så lade jag mig redan innan tio igår så att jag kunde läsa en stund innan jag släckte. Gud, så längesedan det var jag gjorde det sist, minns inte ens när det var!

Jag vaknade ganska absupt nu på morgonen. Vaknade av att grannens mobil vibrerade vid ett antal tillfällen och det hördes in till mig så att jag vaknade.



Ingen höjdare att vakna innan larmet idag. Därför har jag inget som helst dåligt samvete för att jag spelar lite musik nu på morgonen, haha. Fast är ju inte på någon hög volym, är ju fler än jag som bor i huset.

Fast det klart, de är väl redan vakna på grund av att det hamras emellanåt eftersom det installeras telia. Det ska nämligen bytas från comhem-tv till telia. Inget kul för mig eftersom jag i princip får flytta varenda möbel bara för att de ska dra en kabel längs väggen. Inte kul med ännu mer att göra!

Men nu ska jag sluta beklaga mig och göra klart det sista så att jag kan bege mig till praktiken idag. Har varit hemma två dagar på grund av huvudvärk, vilket jag för övrigt fortfarande har, men idag ska jag gå ändå.

Kommentarer
Postat av: isabelle

Vill du ha gratis presentkort?

Gå med här; http://www.gratisklader.se/?r=196469

Fungerar faktiskt bra :) du kan ju alltid ta en titt ;D



Om jag skickat denna till dig innan så ber jag om ursäkt, det är bara att du raderar isf. Ha en bra dag :D

2011-01-20 @ 18:46:20
URL: http://iisabellebstedt.beldo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0