♥ The end of another week ♥

Söndag igen då. Helgen har gått alldeles för fort som vanligt, men inte så mycket att göra åt. Det är bara att gilla läget. Sitter fortfarande här i pyjamas, verkar bli en dag boende i den. Det tycker jag att man gott kan unna sig ibland om man har möjlighet till det!

Planerna för idag är att plugga till provet, eftersom det inte blev något av den varan igår som jag hade planerat. Jag känner mig bara så sjukt otaggad just nu, inte bara för provläsande utan allmännt. Men så är det ju ibland och då är det bara att härda ut tills det går över!

I övrigt händer inte mycket idag, ska ha en riktig slappardag tänkte jag (i och med pyjamasen).



Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Fiaw

bra blogg! :)



kram!♥☺

2011-02-27 @ 14:14:49
URL: http://fiaw.devote.se
Postat av: Linnea Sjöström

Usch, idag ska jag också plugga! Till ett tyskaprov jag har imorgon, lycka till med pluggandet :) Och Hoppas din söndag blir bra!



Har just nu 4 tävlingar i blogg, många rabattkoder och annat fint. Kanske något för dig, värt att kolla! :)

2011-02-27 @ 14:17:57
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0