♥ Dag 6 ♥



Jag kom fram till att den bästa dagen i mitt liv var den 7:e juni 2002, dagen då jag tog studenten. Hela den dagen gick jag runt i ett sorts lyckorus över att skolan var över (little did I know att det var då det hårda livet började). Det var riktigt varmt den dagen, betydligt varmare än normalt och att gå i kortegen var ganska svettigt kan jag säga. Dessutom så började motorn koka när det var dags för strög. Men vad gjorde det när skolan äntligen var slut!




4 kompisar som höll ihop under skoltiden. F. vänster: Vanja, Johanna, Jag och Therese.


Bilen vi strögade i. Det är jag som vänder mig om mot kameran.

(Ni får ursäkta de lite dåliga bilderna, har inte installerat skrivaren än så jag kunde scanna in dem, fick fota dem istället)


Kommentarer
Postat av: Anna Katana

Ja dagen man tog studenten var verkligen underbar. Hela kroppen var i ett enda stor lyckorus från morgon till sen natt (: Tycker bara det var synd att allt gick så himla fort, helt plötsligt var dagen bara förbi.



Ha det bra!

2011-02-14 @ 18:50:57
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: sabina

hej vad gör du?:)

2011-02-14 @ 21:55:39
URL: http://leeshstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0