♥ Dag 19 ♥



Eftersom jag ändå tänkt visa det jag köpte i fredags, som också var det jag köpte senast (förutom mat), så blir det två flugor i en smäll. Detta var det som shoppades:


Äntligen köpte jag klänningen jag spanat på H&M sedan den nya katalogen kom ut. Ska bara sy ihop knapphålen lite så jag inte riskerar att få djupare urringning än vad jag önskar.




Var extrapris på Ice Age-filmen (29 kr) på Maxi och eftersom jag har tvåan så måste jag ju bara ha ettan... På rean (också på Maxi) hittade jag boken 1001 skräckfilmer du måste se innan du dör. Eftersom jag har varit ett skräckisfan sedan jag såg min första skräckfilm när jag var 10 år så skrek den mitt namn.

Kommentarer
Postat av: Matilda

härliga köp ! :D

jag köpte ice age boxen med dom 3 filmerna för 99kr på cdon häromdagen, hoppas dom kommer snart :)

älskar också skräckisar, men vågar aldrig kolla på dom ensam, då blir jag så nojjig ..haha x)

2011-03-01 @ 01:18:23
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: PIXXIE

Fina kläder du köpt =) allt bra?

2011-03-01 @ 08:01:52
URL: http://pixxxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0