♥ Dag 13 ♥



Det här är något jag aldrig medvetet funderat över för jag har alltid sagt att jag inte vill gifta mig. Vad jag egentligen menat är att jag inte vill gifta mig i kyrkan. Eftersom jag inte tror på Gud, bibeln och allt det där, så känns inte det riktigt rätt. Inte för mig i alla fall.

Jag skulle istället vilja gifta mig utomhus på en strand. Tyvärr vet man ju inte hur genomförbart det skulle vara i och med att det svenska vädret är ganska oförutsägbart. Men får man drömma så...



En annan idé är att det skulle ske på en klippa. Låter kanske lite konstigt, men tänk slutscenen i Runaway Bride.


Kommentarer
Postat av: Matilda

ser härligt ut :)



sv: ja jag är supernöjd med nya designen! :D

alltid roligt med positiva förändraingar här o där :)

jaa testa juicen, sitter o mumsar på den nu faktiskt :D hehe

2011-02-23 @ 14:24:25
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0