Nya frisyren

Var ju och klippte mig igår och trots att det inte blev någon superförändring så blev jag jättenöjd. Det vara bara skönt att bli av med det slitna (som frisören för övrigt tyckte var lite med tanke på att jag senast klippte mig för 1 år sedan!) och få till lite mer av en frisyr. I och med att jag håller på och sparar ut håret så har jag bara låtit det växa och därmed har även tillstymmelsen till frisyr försvunnit.

Innan:

Bad hair-day, men det nyaste kortet jag hade :P Usch, gillar inte att se mig själv i glasögon!

Efter:


Vad tycks? Mycket bättre eller hur?!

Kommentarer
Postat av: Matilda

snyggt !! :D

2011-08-27 @ 17:17:15
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0