5-listan

1. Jag tycker att Filip och Fredrik är de mest överskattade tv-profilerna i Sverige, deras program är inte ens bra längre.
2. Borde vara förbjudet att klippa gräset innan nio - även på en vardag. Finns ju folk som är lediga mitt i veckan också!
3. Tycker att Sagan om ringen-tiologin är oerhört överskattad. Första spenderade jag mycket tid med att kolla på klockan, tvåan spolade jag mig i princip igenom. Trean var väl okey, bättre än de två första, men inte mer än okey.
4. Varför kan det inte komma hem någon från något inredningsprogram och fixa till det hemma hos mig? Okey, chanserna ökar väl något om man ansöker, men ändå...
5. Varför har katten helt plötsligt börjat gilla att ligga i min säng och sova? Har inte hjärta att ta bort honom därifrån, så nu hoppas jag på jobb snart så jag kan flytta till en tvåa där jag kan stänga sovrumsdörren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0