Working girl

Den här veckan har börjat sådär. Vaknade någon gång innan klockan ringde på grund av att jag har så ont i halsen. Känns ungefär som att svälja taggtråd. Misstänker att jag kommer att knarka halstabletter hela dagen.



Detta innebär att det inte blir någon träning idag. Jag kom fram till att eftersom jag även känner mig lite småförkyld så är det bättre att kroppen får återhämta sig ordentligt innan jag kör på med träningen. Eftersom det blir vissa ändringar i kosten redan den här veckan så tror jag att jag ändå kommer att märka skillnad både på vågen och måttbandet.

(Update om min första dag (med mått och vikt) kommer ikväll när jag är hemma igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0