Påskafton

Som ni märkt så har updaten inte varit så bra de senaste dagarna. Detta har, som en del kanske förstått med tanke på tidigare inlägg, att jag har varit sjuk. Eller ja, jag är i och för sig fortfarande sjuk men nu har det börjat vända. Äntligen! Har verkligen mått skit om jag ska vara ärlig. För det första så har jag aldrig haft så ont i halsen i hela mitt liv (det är illa när man inte ens kan sova!) och för första gången så tappade jag rösten. När väl halsen började kännas lite bättre så blev jag dunderförkyld med rinnande näsa, hosta, nysningar och feber. Inte världens roligaste helg för mig med andra ord!

Men trots sjuk så har jag varit hos mamma och pappa under påsken och varit ute lite har jag också. Krävs ju inte så mycket energi när man bara sitter och det är ju inte första gången föräldrarna sett en sjuk så de har ju lite överseende för att jag inte orkar.

Imorgon blir det hemfärd i alla fall. Min tanke är jag jag ska orka gå till praktiken på tisdag så då måste jag greja lite, så mycket jag orkar, på måndag och förbereda mig lite med mat och så där. Ska ju börja med GI på måndag så imorgon ska allt vara hemhandlat för hela första vecka.

Hoppas ni haft en friskare påsk än vad jag har!

(svarar på alla kommentarer imorgon)

Kommentarer
Postat av: Matilda

men usch din stackare !!! hoppas verkligen du mår bättre snart. min hals krånglar lite med mig, men jag tror det är mer allergi nu än sjuklighet...



det skulle vara jättekul om du ville dela med dig av lite GI recept när du kommer igång med den maten :) men det kanske du hade tänkt göra :)



krya på dig! kramar

2011-04-24 @ 10:53:45
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0