Nystart!

Nu har jag bestämt mig! Ska ta tag i kost och träning på allvar nu. Under kvällen så ska jag sätta mig ner och skriva en handlingsplan, så att jag har något att gå efter. Jag vill verkligen blir mer hälsosam och om jag ska komma i den där bikinin till sommaren så är det bäst jag lägger på ett kol nu.



Veckan som kommer så blir det en liten mjukstart i och med att det är påsk och jag vill kunna unna mig lite god mat i alla fall en av dagarna. Inget påskgodis dock!

Verkar ha en förkylning på gång, men hoppas på att det bara är allergi (även om det inte känns så) så jag hoppas på att köra på ordentligt med träningen nu.

När veckan har gått så kör jag på med handlingsplanen fullt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0