♥ Me against the world ♥

Den här dagen kunde ha slutat med förskräckelse. Har verkligen inte varit min dag. Det började med att att jag böjde en nagel åt fel håll. Sådant gör ju så fruktansvärt ont! Ett tag efter det så slog jag i armbågen i kanten på kaklet med full kraft när jag skulle plocka ned en tallrik i personalrummet på Hem & Hobby. Några minuter senare så satte jag en bit äpple i halsen, men som tur var så kunde jag hosta upp den. Annars vet man ju inte hur det hade gått med tanke på att jag var ensam i personalrummet och man vet ju inte om tänker särskilt logiskt i sådan situation.

Som ni förstår så kom jag i alla fall hem helskinnad, men jag kan lova att jag har ont i fötter och ben nu. Man är ju inte direkt van vid att vara på fötter hela dagarna!


Kommentarer
Postat av: Steph

Men GUD vilken hemsk dag!!! :O

2011-04-06 @ 21:15:39
URL: http://nattstad.se/Stephaniiee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0