♥ I'm not dead ♥

Har varit en lång dag på praktiken idag. Egentligen så hade jag planerat att träna när jag slutade men hade sådan huvudvärk att det blev hem direkt och ta två huvudvärkstabletter. Huvudvärken är fortfarande kvar, men hoppas att den ger sig snart. Kanske får bli avslappning om en stund, kan hjälpa. Måste dock tillägga att göra avslappningen in samband med att jag ska sova fungerar inte på mig alls. Jag tyckte istället att det blev svårare att somna. Kanske på grund av att jag somnar så himla lätt annars? Men nu har jag i alla fall testat, så nu vet jag att det får bli lite tidigare på kvällen istället.

Kommentarer
Postat av: Ida

du har jättefin blogg :-)

2011-04-05 @ 12:34:06
URL: http://idan.beldo.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0