I'm coming home

Nu är man hemma igen då. Blev en sväng med handling på Coop och Maxi med mamma innan hon åkte hem. Jag ska ju börja med GI iomrgon så har handlat hem nästan allt för första veckan. Blev ju så klart en del nya basvaror också så det blev inga superbilliga matkassar precis. Blir ju tyvärr så i början när man ska börja med ny kost. Man får helt enkelt tänka på att det kommer att belöna sig i bättre hälsa och att det bara är sådär dyrt första månaden innan man fått hem basen.

Känns för övrigt lite bättre idag med förkylningen. Det blir bättre och bättre för varje dag, även om jag fortfarande är sjuk.

Nu tänkte jag ta och kolla på Du är vad du äter på tv4play eftersom jag missade det i torsdags.

Kommentarer
Postat av: Steph

Ja, det var faktiskt det första jag kom o tänka på när jag kände att det kändes jobbigt att svälja... Men jag knr mig iaf lite bättre än sonen, som sover vart 2e timme och skakar hela tiden pga febern!! :(

Men tack, vi försöker krya på oss så gott det går!!

2011-04-24 @ 18:23:40
URL: http://nattstad.se/Stephaniiee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0