Dag 2

Dagen har gått rätt bra ändå med tanke på att jag inte mår så jättebra. Så himla typiskt att bli dunderförkyld när man är så taggad!

Någon avslappning har det inte blivit idag. Tror det skulle bli svårt att fokusera ordentligt eftersom det enda jag känner just nu är hur ont jag har i halsen. Inget godis idag. Yey me! Blir dock lite påskgodis till helgen. Det är ju bara påsk en gång om året.

Träning har det ju så klart inte blivit, men så snart jag är frisk så är det gymmet nästa.

Vatten dricks det en hel del, så tror nog att systemet får sig en ordentlig genomsköljning. Gäller ju att rensa ur lite när man ska börja sitt nya liv, både när det gäller kroppen och skafferiet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack tack :)



Hoppas bara att de ser lika bra ut på mig med hahaha..

Usch va jobbigt... krya på dig o försök dricka mkt varmt mellan varven med dina halstabletter ;)

2011-04-19 @ 22:18:20
Postat av: Matilda

typiskt minst sagt !! själv ligger jag hemma med feber och massa ont i halsen :s

2011-04-20 @ 16:55:56
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0