♥ Sjuk ♥

Nu "äntligen" har jag tid att vara sjuk. Det har varit så himla mycket i skolan den här veckan att jag varit tvungen att gå ändå fast jag egentligen hade behövt varit hemma och kurerat mig. Men nu så blir det vila resten av veckan. Ska bara göra klart min del av grupparbetet imorgon, men det kan jag göra från sängen.



Jag kan för övrig berätta att jag köpte hårfärg på vägen hem från skolan, så om jag mår bättre under helgen så kommer jag att färga håret då. Vilken färg det blev kommer jag inte att avslöja nu utan det kommer ett inlägg senare med bild på resultatet.


Vilken hårfärg tror ni att jag valde?

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

väntar på idol med :) gört, säg till när du lagt mig ^^

2010-09-15 @ 19:19:53
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI - Uppsalas Snyggaste Blogg!

gört :) har lagt till dig nu med ^^

2010-09-15 @ 19:24:39
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0