♥ Fever ♥

Dagen i skolan var lång idag. Inte världens bästa idé att gå till skolan med feber kanske... Jag känner bara att det är alldeles för mycket just nu, så jag har inte tid att vara sjuk. Det ska bli så skönt när den här veckan är över och prov och grupparbetet är överstökat!

Egentligen skulle det ha varit Box imorgon på gymmet, men jag tänker hoppa över det den här gången. Inte bra att träna ju om man har feber, inte för att jag skulle orka det heller för jag orkar knappt ta mig hem från skolan.

Ikväll så blir det rätt lugnt. Jag skulle ha pluggat till provet på onsdag, men jag skulle ärligt talat inte ha fått in ett smack så får ta det imorgon. Kanske inte så smart tänker kanske några nu, men jag pluggade lite i skolan så helt plugg-fri dag har det inte varit. Har lite smått beslutsångest vad gäller kvällen om jag ska vara ärlig. Jag vill både se Biggest Loser Sverige och Det okända. Såg nu att Det okända går att se på tv4play så får helt enkelt bli Biggest Loser Sverige. Jag missade det förra veckan eftersom jag kom hem så sent från gymmet, så ska bli kul att se hur det är, om det är som den amerikanska förlagan.



Har ni sett Biggest Loser Sverige? Vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag tycker Biggest Loser är jättebra! dock tycker jag det är lika tråkigt varje gång sverige (eller andra länder) härmar USA till punkt och pricka. vore kul att se att någonting var annorlunda i alla fall..

2010-09-17 @ 16:13:00
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Stefan Nilsson

Du skulle inte vilja göra texten "Biggest Loser Sverige" klickbar och länka till vår sida så att fler får höra att den finns? - biggest-loser.se/biggest-loser-sverige/ :)

2011-07-20 @ 10:18:15
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0