♥ Dagens låt ♥

Idag har det varit nästa lika mycket som det var igår. Har hunnit med en del pluggande och har även städat badrummet. Om en stund kommer Isabelle, vi ska bort till Ö&B en sväng. Hon ska köpa micro och jag ska (förhoppningsvis) köpa en ny tvättkorg. Blir nog att jag springer in på Rusta lite snabbt och köper mig en ny badrumsmatta för den jag har ser inte så rolig ut längre. Blir en likadan som jag har nu, fast ren och fräsch då, haha.

När jag kommit hem igen så blir det mer plugga och kanske lite mer städning om jag hinner med det. Ska även svara på lite kommentarer sen.



"You got me laughing while i sing. You got me smiling in my sleep. And I can see this unraveling. And your love is where im falling. But please don't catch me"

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg du har! :D



Jag gillar också Demi Lovato, hon är riktigt duktig :)

2010-09-14 @ 16:40:09
URL: http://chasingstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0