♥ Brevet ♥

Jag älskar roliga överraskningar (men vem gör inte det?)! Det var jag med om idag. Eller, nu visste jag i och för sig att det skulle komma någon gång under hösten, men hade faktiskt glömt bort det och då är det ju lite kul.

När jag gick kursen Stresshantering och personlig utveckling i våras så fick vi som sista uppgift att skriva ett kärleksbrev till oss själva.



Min först tanke var att det kan ju inte jag! Men när jag väl skrivit första meningen så flöt det på och jag fick ihop ett brev trots allt! Lite kul var det allt att läsa det så här i efterhand och jag tror även att det är ganska nyttigt. Så här blev det i allla fall:

"Kära jeanette!

Du har kommit en bra bit på väg mot ditt slutmål vad gäller din hälsa och vikt och du ska känna dig stolt över vad du har åstadkommit. Snart kan du köpa den garderob du drömt om och den nya frisyren har du inom räckhåll. Du ska vara stolt över dig själv! Du vet att du kan och vad du förtjänar. Du förtjänar det bästa livet kan ge och dina drömmar uppfylls om du vill det. Du kan skatta dig lycklig för att du är du och för allt du har i ditt liv. Det du fortfarande drömmer om men inte har kommer du att få. Om du ännu inte hittat den där specielle personen att dela ditt liv med så tro mig när jag säger att han finns där ute och du kommer att hitta honom. Har du däremot lyckats, GRATTIS! Du förtjänar allt och lite till!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0