♥ Ändrade planer ♥

Idag skulle jag egentligen ha börjat träna igen efter förkylningen, men tydligen har jag inte återhämtat mig tillräckligt än så någon träning blev det tyvärr inte. Jag hade med mig träningskläder och allt till skolan, men sen kände jag att musklerna helt enkelt inte skulle orka med ett träningspass. En riktig förkylning med feber tär faktiskt en hel del på kroppen. Mer än man tror! Att sen tvinga trötta muskler till träning är ingen bra idé.


Det här skulle jag behöva just nu!

Imorgon blir det plugg till prov, så då blir det ingen träning heller. Satsar på torsdag nu och då borde jag väl vara i form igen!

Förresten så måste, måste, måste jag börja med avslappningen igen. Känner att jag verkligen behöver det. Ska nog börja nu på en gång faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0