♥ All stressed out ♥

Efter att ha varit mycket i skolan så har stressen varit på topp, vilket resulterat i att jag nu är konstant stressad. Den enda gången jag egentligen inte känner mig stressad är efter att jag har tränat. Då känner jag mig faktiskt ganska lugn.

Jag måste erkänna att jag har slarvat rejält med avslappningen. Helt ärligt så har jag bara gjort den två gånger på ca 1½ månad. Not good, not good at all! Men nu så måste det bli en ändring på det. Jag vill verkligen inte att allt mitt kämpande med att få ner min stress ska vara helt bortkastat...

Ikväll har jag i alla fall varit duktig och gjort min avlappning. Gäller bara att fortsätta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0