♥ 9/11 ♥

Jag har suttit och tittat på lite klipp från terrordåden mot World Trade Center 11 september 2001. Helt sjukt att det gått nio år! Det är en rätt konstig känsla när något känns väldigt nära, men ändå så avlägset.

Jag kan säga att jag minns exakt vad jag gjorde den där eftermiddagen (som det ju var i Sverige) för nio år sedan. Jag var sjuk så var hemma från skolan. Låg i soffan och tittade på något program på tv när all vanlig sändning bröts och man fick se vad som skedde på andra sidan Atlanten. Trots att jag inte har någon som helst anknytning till USA så rann tårarna. Helt ofattbart var det att något sådant kunde hända.

Vad gjorde ni den 11 september 2001? Hur fick ni reda på vad som hade hänt?



Kommentarer
Postat av: Tawnie

Jag var på dagis.. min mamma såg det.. det var bara några dagar innan min födelsedag.. :( Har du sett filmen om dom som fastnar under rasmassorna? Den var jätte bra.. till minne av alla som offrade ivet för att rädda andra, brandmän och så

2010-09-12 @ 10:01:03
URL: http://tawnie.blogg.se/
Postat av: Jonnie

fin blogg, har du haft en trevlig helg?

2010-09-12 @ 10:11:01
URL: http://www.Alwaysfabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0