♥ Dagens träning ♥

Efter skolan så gick jag förbi gymmet och tränade en stund innan jag knallade hemåt. Har prov på onsdag så hinner inte vara med på coren ikväll så då fick det i alla fall bli lite träning idag. Det blev en stund på crosstrainern och sen lite styrketräning. Blev en riktig snabbträning idag, men en halvtimme är bättre än inget!



Nu känns det verkligen som att jag börjar komma in i träningen igen sedan min förkylning och allt som varit med skolan. Bara att hålla tummarna för att jag håller mig frisk nu!

Kommentarer
Postat av: Michaela

kör hårt :) jag har täningsvärk idag efter mitt besök på gymmet igår :P

2010-10-05 @ 14:16:41
URL: http://michaelaweijnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0