♥ Ullaredsshopping - del 2 ♥

Dags att visa upp det resterande jag köpte när jag var i Ullared!

 
2st sådan här krukor blev det till          3 st svarta rosor som jag ska ha i 
ett av fönsterna.                                 en hög vas så fort jag hittat en jag
                                                         vill ha.

 
En väska blev det så klart!                  En pusselmatta.

   
Ett spel som ska spelas i jul.               Ett pussel.

 
En härlig matta att sätta ner                  En smörgåsgrill.
fötterna en kall morgon.

 
Ett laptop-skin till kommande              Present till nya kusinen.
datorn.


Text som förmodligen kommer att hamna på väggen i "sovrummet".

Julklapparna kan jag så klart inte lägga upp ifall någon av dem skulle se dem!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej,



Vad mysket bra du hittat på Ullared! Gillar absolut Carpe Diem :)



Kram Marie

2010-11-16 @ 09:01:15
URL: http://minafinastesaker.blogspot.com/
Postat av: Maskrosmor

vad är laptopskin för något?

2010-11-16 @ 18:01:43
URL: http://maskrosmor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0