♥ Shopping-bilder ♥

Medan jag väntar på att vårdcentralen ska ringa upp så tänkte jag att jag kunde lägga upp lite bilder på vad jag shoppade igår.

Var inne på Lindex på lunchen och skulle egentligen bara kika lite men hittade så klart något som det var rea på.


Det här linne kostade egentligen 199 kr, men var nu halva priset.


Jeansjackan kostade egentligen 499 kr, men nu var det halva reapriset så jag köpte den för endast 125,50 kr. Alltid kul med rea, haha!

Jag lovade ju för ett tag sedan att jag skulle visa upp skorna jag handlade, så det tänkte jag passa på att göra nu.


Jag som sagt att jag aldrig i hela mitt liv skulle köpa ett par uggs, haha. Men nu behövde jag verkligen ett par varma skor i vinter så då fick det bli ett par sådana. Kanske att jag vänjer mig vid att se mig själv i dem.


Jag behövde akut ett par låga skor att ha på praktiken och bestämde mig för ett par converce. Hade helst velat haft ett par svarta, men tyvärr fanns det inga kvar i min storlek. Fast gråa är snyggt det med och det passar till det mesta, vilket jag gillar.

(svarar på kommentarer när jag kommer hem från praktiken)


Kommentarer
Postat av: Celina

Vad bra shopping! Linnen är fin och converse skorna är jätte snygga!!

2010-11-02 @ 13:52:02
URL: http://www.enkoppzen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0