♥ Onsdag ♥

Idag har jag faktiskt fått lite gjort, trots att jag varit hemma från skolan. Detta har jag fått gjort:

♥ Sagt upp mitt abonnemang hos 3 - äntligen!
♥ Beställt nytt abonnemang med mobil hos Telia


En ZTE Blade blev det. Ska bli intressant att se hur den är! Lätt telefon-nummer blev det i alla fall för jag kan det redan, haha.

♥ Sagt upp min prenumeration hos VeckoRevyn - inget jag ville egentligen men känner inte att jag har råd med två tidningar just nu.
♥ Tagit hand om en del av disken.
♥ Kollat upp om det är något mer som ska beställas från Halens när jag ändå ska byta bh:arna som var för små.

Känns rätt bra att ha fått lite gjort ändå när man varit hemma. Har tyvärr inte blivit något pluggande till provet på fredag, men det kanske blir lite sådant nu innan Bonde söker fru börjar.


Kommentarer
Postat av: Michaela

det är inte sant!!! ska vi ha lika dan mobil igen!! jaja inte mkt o göra åt

2010-11-25 @ 12:29:56
URL: http://michaelaweijnblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0