♥ Inställt ♥

Jaha, blev lite snopet nu på morgonen kan jag säga. Vaknade cirka fem minuter innan klockan skulle ringa av att telefonen ringde. Hade det inte varit anonymt nummer så hade jag inte svarat. Var från KSS. Tydligen var läkaren insnöad så gastroskopin jag skulle ha gjort idag har blivit uppskjuten. Så himla typiskt när man gått och haft ångest inför det och ställt in sig på det. Jaja, inte så mycket att göra åt!

Hade tänkt att jag skulle passa på att sova en stund till men självklart så gick inte det. Men nu har jag i alla fall fått alla räkningar betalda, haha.

Kommentarer
Postat av: Fatbardha

Hallå Där:)

Härlig blogg:))

Checka in våran JB blogg. Kommentera gärna och följ den via bloglovin för då blir vi jätte glada:) <3

2010-11-27 @ 00:19:05
URL: http://thefanofjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0