♥ Hämtat paket! ♥

Idag kom mina kläder jag hade beställt från Halens. Älskar att få paket! Sedan när räkningen kommer är det mindre roligt, haha. Det enda som inte passade var BH-arna, så dem tror jag att jag skickar tillbaka. Ska i och för sig gå ner lite mer i vikt, men jag behöver något nu så bättre ändå att köpa sedan istället.


Lite suddig bild, men ni ser ju ändå lite. Den ska i alla fall vara svart och inte så urtvättat svart som på bilden!


Den passade! Var osäker på om den skulle göra det. Nu vet jag inte vilken klänning jag ska ha på julafton, vilket i-landsproblem, haha.


Min nya och sköna jacka! Längtar faktiskt tills jag kan börja använda den.

Lite halvbra bilder blev det idag tyvärr. Klicka på länken i början av inlägget så kommer ni till det inlägg där jag lade upp bilder på beställningen.

Kommentarer
Postat av: Fia

Alltid kul med paket =)

2010-11-24 @ 00:15:05
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Matilda

ooh skitsnygg klänning (den översta)!

2010-11-24 @ 12:39:01
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0