♥ Fredag! ♥

Nu är sista dagen gjord på praktiken och det har verkligen gått i ett. Dagen började lite dramatiskt med att datasystemet havererade så att det inte gick att använda kassasystemet, vilket betydde kontanta pengar och skriva upp det som köptes. Lite smått kaos där ett tag. Men sedan, efter en timme, fungerade det igen. Resten av dagen kändes det som att jag nästan bodde i kassan, men kul var det!

Nu blir det en lugn kväll med lite Idol sedan klockan åtta. Först tänkte jag faktiskt få i mig något att äta, är döhungrig ju!

(Förresten, angående ommöbleringen, så har jag inte glömt bort inlägget med resultatet. Jag har helt enkelt inte orkat göra klart här än, men så snart jag är klar så kommer bilderna. Ska låna en hylla av mamma och pappa i helgen och innan jag har den så kan jag inte göra klart. Så nu vet ni läget!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0