♥ Boken ♥

Har suttit en stund och översatt lite till boken. Känner att det börjar bli lite ont om tid och jag ska hinna bli klar med min egensatta deadline. Dags att lägga in en högre växel!

Jag har funderat en hel del på bokomslaget och jag skulle så himla gärna vilja ha en färdig skiss på det. Jag önskar verkligen att jag kunde rita, men tyvärr skulle jag inte kunna det om mitt liv så hängde på det. Så frustrerande när jag vet exakt hur det ska se ut och så kan jag inte få ner det på papper!

Funderade först på att ha en tävling här på bloggen, men är det verkligen någon som skulle haka på? Någon som har något bra förslag?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

sv; Jaa precis! Tack desamma! :)

2010-11-24 @ 09:53:54
URL: http://erikssoons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0