♥ The day so far ♥

Nu har jag varit riktigt duktig tycker jag. Jag har nämligen städat badrummet! Det måste vara det tråkigaste som finns. Okey, nu sa jag det om tvätta också, men måste jag välja att göra något av det så tvättar jag mycket hellre!

Varit riktigt jobbigt med min stackars han idag. Blev lite räknat i skolan, men när det var en halvtimme kvar så gav jag upp. Jag är verkligen glad över att det hände just nu och inte lagom när det är dags för provet i stresshantering. Fick skrivkramp på förra provet, så vad skulle jag inte få med en stukad hand! Hm, undrar om man får göra provet på dator i så fall... Borde man ju får göra tycker jag. Jaja, det har säkert gått över i handen tills dess. Den har ju två veckor på sig att bli bra.

Nu ska jag fixa lite mat tänkte jag. Har inte ätit nåt på alltför många timmar nu. Inte bra Jeanette!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0