♥ Ledig = städ & tvätt ♥

Passade på att sova ut idag eftersom jag är ledig. Vaknade strax innan elva!

Idag är det städ och tvätt som gäller. Jag kan säga att det ser ut som faan här just nu, haha.



Och eftersom jag missat tvättid har jag inte tvättat på minst två veckor så det är verkligen i grevens tid. Hur tråkigt det än är med just sådan här sysslor så är det faktiskt riktigt skönt att ta en dags paus från pluggandet.



Förutom det här så kommer jag att försöka hinna med att lägga ut lite på Tradera. Har bland annat några nitskärp som jag inte använder längre. Gillar ju egentligen nitar, men dessa skärp använder jag inte av någon anledning så då är det lika bra att lägga ut dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0