♥ Konfirmation ♥

Idag ska jag iväg på konfirmation klockan elva, så jag kommer inte att vara hemma förrens ikväll Det betyder att det inte kommer att bli uppdaterat lika mycket som vanligt.
Förresten är ni konfirmerade? Det är inte jag. Jag såg ingen mening med att göra det bara för presenterna, det var det inte värt att gå till kyrkan för, haha.

Igår blev det invigning för årets första grillning. Den är ju alltid bäst, eller hur!? Inte nog med det så var det även invigning för färskpotatisen.



Pappa firades igår också. Förutom vanlig fika så blev det glass med olika tillbehör. Jag körde med maränger och hemmagjord jordgubbssås.




Kommentarer
Postat av: Linda

Jag konfirmerar mig i sommar, något som lät roligt först med läger, men besöken till kyrkan och dessa två veckor som kommer gå av mitt sommarlov - inte så sugen längre! Ha en bra dag, kram

2010-05-23 @ 11:16:33
URL: http://placel.blogg.se/
Postat av: Matilda

oooh så gott !!! vattnas i munnen :D

jag är inte heller konfirmerad..

2010-05-23 @ 11:36:55
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv: tror väl inte att någon diet är bra i längden egentligen. men har hört flera som gått ner mycket i vikt av just LCHF så tänkte i alla fall att det skulle vara värt att testa det i kanske ett par månader eller så och se om det fungerar :)

2010-05-23 @ 11:59:06
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0