♥ Hm... ♥

Jag har verkligen varit dålig på att blogga på senaste tiden, men det har liksom varit lite dåligt med idéerna. Nu kanske många tycker att tre inlägg om dagen är helt okey, men med tanke på att det brukar vara minst fem i vanliga fall så tycker jag det är lite dåligt.

Kanske beror det på att energin är rätt låg för tillfället och den i sin tur beror nog delvis på att det ser ut som det gör hemma. Jag har en massa skräp som måste iväg, vilket inte är lätt när man inte har körkort eller någon som köra iväg det åt mig när som helst. Förresten, visst är det så att är det redan stökigt hemma så är det extra svårt att ta itu med det.

Nä, nu ska inte jag tjata mer utan börja med lunchen. Skriver mera senarer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0