♥ God kväll ♥

Okey, nu kände jag mig nästan som en tant på 75 eller något, haha. Anyway... jag har precis kommit hem från kvällslektionen. Riktigt intressant lektion, men tyvärr kunde jag inte riktigt koncentrera mig på annat än min värkande hand. Ikväll var det riktigt jävligt kan jag säga! Imorgon blir det jag som beger mig till apoteket och köper de bästa värktabletterna som finns att köpa receptfritt. Hoppas bara att jag får sova inatt! Annars få jag väl vara vaken tills jag somnar av ren utmattning...

I alla fall så tänkte jag ta och titta på några avsnitt av Sex and the City innan jag försöker sova. Tur att jag har sovmorgon ifall det dröjer innan jag somnar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0