♥ Boktips ♥

För ett tag sedan läste jag boken The Notebook. Den handlar om äkta kärlek. Den typ av kärlek man önskar att man själv kommer att uppleva.Har så klart även sett filmen innan, som är en av mina favoriter.



Skiljer lite mellan boken och filmen, som det brukar göra. Både hur de träffas första gången och när spenderar några dagar tillsammans, efter att ha träffats igen efter alla år, är olika i boken och filmen. Även en del annat skiljer. Det är inte så konstigt egentligen. Filmen har gjorts lite annorlunda för att det ska funka som just en film.

Tycker att båda är bra och grät både då jag såg filmen och läste boken. Så har ni sett filmen så rekommenderar jag helt klart att även läsa boken.








Kommentarer
Postat av: simone

Tjoho nettan, vad gör du för mysigt? Är det hemmakväll eller festkväll på gång? ;)

2010-05-07 @ 13:34:47
URL: http://fattybom.se
Postat av: Matilda

har tänkt se den filmen :)

2010-05-08 @ 11:40:48
URL: http://twinturbot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0