♥ Another day ♥



Jag kan inte påstå att jag sovit tillräckligt många timmar i natt direkt. Så går det när man (läs jag) är uppe halva natten och tittar på spökerier på tv4+. Jag önskar att de kunde byta plats på Most haunted och Ghost hunters så kunde jag lägga mig tidigare, men det lär väl inte hända!

Idag är det en sådan där jobbig dag med håltimmen som är för lång för att strosa på stan utan pengar, men för kort för att hinna hem och göra något. Fick inget svar från S igår, så vet inte hur jag ska göra idag. Brukar ju vara hos henne under håltimmen, men idag vet jag inte. Kanske får stressa hem i alla fall.

Nu blir det i alla fall lite frukost.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Måste bara säga att jag tyckte det var trvligt att jag klickade in mig på din blogg, äntligen en normal bloggare :) Tack för titten.

2010-05-17 @ 20:29:39
URL: http://www.blogg.se/ronjaswaerdh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0