♥ Onsdag ♥



God morgon mina vänner!

Denna morgon är jag riktigt seg kan jag säga, men jag kan ju alltid trösta mig med att jag bara jobbar i morgon också innan den här jobbveckan är över. Rätt skönt med lite mjukstart faktiskt innan jag går på heltiden nästa period.

Idag ska jag gå på en liten privat visning av mary Kay-produkter. Jag är riktigt sugen på att köpa en foundation, så det vore perfekt om jag kunde se vilken färg jag ska ha. Visserligen har jag inte råd att köpa en nu, men det är ju ändå bra att veta färgen sedan.






Kommentarer
Postat av: Matilda

sv: ja visst är dom söta :D eller jaa, vilka kattungar är inte söta ?! haha :D



jo det går en hel del pengar som sagt, mycket som behövs och då har jag redan i stort sett alla saker jag behöver. Lite småprylar här och där som behöver kompletteras och som du säger basvaror och mat och allt vad det nu heter. Mamma har dock lovat att bidra med just den delen nu i början :)

2010-06-30 @ 08:04:07
URL: http://twinturbot.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte gullig katt =)

2010-06-30 @ 09:02:01
Postat av: N

SV: Det är super :D

Är det din katt? :)

2010-06-30 @ 10:49:40
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Michaela

skulle vilja köpa en, kan du göra de åt mig ?

Postat av: Lisa

jag är med trött idag :( jobbigt med såna dagar!

söt katt :D



- fläkten är bäst, men inatt hade jag på den lite men vakna av ljudet 100 tals gånger. kanske däröfr jag är trött :/ men det gick inte att andas i natt :S så kvavt

2010-06-30 @ 14:10:37
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0