♥ Namnet är klart ♥

Nu har jag precis varit nere och hämtat upp tvätten. Visst är det skönt när det är gjort! Jag tänkte faktiskt ta en dusch snart för jag börjar redan sju imorgon bitti så då hinner jag inte det. Blir nog även lite rena sängkläder också. Visst är det underbart när man har duschat på kvällen och att sedan krypa ner mellan rena lakan. Det måste vara bland det bästa som finns.



Jag vet inte om jag har nämnt det, men jag håller på med en diktsamling som jag ska försöka att få iväg i början av nästa år. Ska bli jättespännande! Fast jag vågar så klart inte ha för höga förväntningar. I vilket fall som helst så har jag kommit på ett jättebra namn och jag tror också att jag vet hur framsidan ska se ut. Fast nu när jag har funderat lite så säger mig något att det redan finns en bok med ett sådant omslag. Hm, vore typsikt i så fall! Av uppenbara skäl så kommer jag inte att berätta vad namnet kommer att bli.

Nu kom jag på ett annat omslag, haha. Tror jag gillar det bättre faktiskt och det tror jag inte att någon annan har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0