♥ Jobbat ♥

Hemma igen. Då har man gjort en dag på jobbet då, bara resten av sommaren kvar. Eftersom jag inte jobbat på ett tag så är jag ju självklart trött nu. Eller helt slut kanske man ska säga!

Tror inte att jag berättat var jag ska jobba hela sommaren? Det är ett äldreboende här i Skövde som heter Tomtegården. Jag ska vara på en specialavdelning för äldre utvecklingsstörda. Där har jag jobbat tre somrar innan och även som timvikarie.


Här kommer jag hålla till en stor del av sommaren.

Jag måste säga att jag trivs väldigt bra där, personalen är jättetrevliga. Personalen gör ju så himla mycket för just trivseln!

Eller vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Frida Johansson

Vilken fin blogg du har :D Händer ikväll?

2010-06-23 @ 21:03:40
URL: http://brunettfriida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0