♥ I feel brand new ♥

Vilken fantastisk kul dag jag haft idag. Och en avslappnande dag samtidigt. Var på Arenan här i Skövde på deras äventyrsbad och relax. Jag kommer definitivt att gå dit fler gånger!

Först var vi på relaxen och där fanns det bland annat en stor, varm marmorskiva som man låg (eller satt om man ville det) på. Det var alldeles underbart! Jag kunde lätt ha somnat där!  



Vi gick på en aufguss-sittning där tjejen hällde doftande vatten på stenar i en bastu som bildade ånga som hon sedan med hjälp av en handduk slungade mot oss som satt i bastun. Detta gjorde hon först två gånger och efter det fick vi is att kyla av oss med och sen gjorde hon proceduren med handduken en gång till. Jag kan säga det att sista gången då var det varmt. Riktigt varmt! Det var nästan så att jag var tvungen att gå ut. Men jag rekommenderar er verkligen att prova.



I äventyrsdelen så blev jag barn på nytt, haha. Det var ju superkul att åka rutschkanor av olika de slag. Roligast var nog den tunneln som var mörk, bara lite lampor här och där.

Jag måste säga att den här dagen har varit fruktansvärt kul och jag känner mig nästan som ny!

(bilder lånade från Aqua Vitalis)


Kommentarer
Postat av: Mamma Bea

Lite avis blir man ju! :)

2010-06-10 @ 23:19:07
URL: http://mammabea.se
Postat av: Hanna

Åh vad härligt det lät :) Jag får nog släpa med mig Stefan dit någon dag. Jag vill jätte gärna fika någon dag :D Kraam

2010-06-11 @ 00:48:40
URL: http://hannalillilinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0