♥ Handlingsplanen - dag 7 ♥

Idag är jag inne på dag sju med handlingsplanen och jag måste säga att det har gått oerhört bra! Jag var oerhört godissugen igår, men trots att jag var och handlade så stod jag emot. Blev riktigt stolt över mig själv! De enda sötsaker jag ätit i veckan är två glassar. Det är en STOR förbättring mot tidigare, då det åts något sött varje dag.

Jag måste säga att jag skött mig oerhört bra med allt på handlingsplanen. Jag är faktiskt förvånad över hur bra det gått. Det har redan hänt saker på vågen och runt midjan. På bara 6 dagar har jag tappat 1,8 kg! På 6 dagar! Men jag vet att det alltid går fortare i början, så jag försöker att inte ha för höga förväntningar på den här veckan. Fast jag måste erkänna att det kommer bli lite svårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0